یک ساله شدن سرویس پزشک و مشاور اسنپ دکتر

سرویس و اپلیکیشن  snapp doctor یک سال پس از آغاز فعالیت، با بیش از ۳۰۰۰ پزشک همکاری می‌کند و از مراجعه حضوری ۱۰۰ هزار فرد مشکوک به کرونا جلوگیری کرده است.

یکی از اصلی‎‌ترین توصیه‌های پزشکان در دوران کرونا، ماندن در خانه است؛ به‌خصوص برای کسانی که مبتلا یا مشکوک به این ویروس هستند. اسنپ‎ دکتر هم تلاش کرد در این دوره خدماتی همچون مشاوره پزشکی کرونا و آزمایش کرونا در منزل ارائه کند تا مبتلایان احتمالی به ویروس کمتر از خانه خارج شوند. بر همین اساس، در سال گذشته اسنپ ‎دکتر از مراجعه حضوری حدود ۱۰۰ هزار نفر از کسانی که مبتلا یا مشکوک به کرونا بودند، به مراکز درمانی جلوگیری کرد.

اسنپ دکتر با ارائه ۲۴ ساعته خدمات مشاوره پزشکی و روانشناسی، خدمات پزشکی و پرستاری در منزل، آزمایش در منزل و سرویس تهیه دارو در تلاش است تا رفت‌وآمد غیرضروری را به حداقل برساند. خدمات پزشکی و پرستاری در منزلِ اسنپ‌دکتر شامل ویزیت پزشک عمومی و متخصص در منزل و خدمات پرستاری مثل تزریقات، سرم‎تراپی، سونداژ، نوار قلب و … و همچنین خدمات فیزیوتراپی، رادیولوژی و سونوگرافی در منزل می‌شود. البته این خدمات در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، قم، مشهد، اصفهان، شیراز و کرمانشاه فعال است. اسنپ‎ دکتر می‌گوید طی یک سال گذشته به ۲۶۰۰۰ نفر خدمات پزشکی در منزل ارائه داده.

 

ahvazcenter
ارسال دیدگاه